Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Yagoda | użytkownik

imię i nazwiskoYagoda Pakulska adrestam i tu. zarejestrowany27.06.2009 @11:06:52 ostatnio na stronie27.10.2013 @22:36:26

kocham.


Wpadam ze skrajności w skrajność ...


Tam gdzie stoję świeci słońce.


Żyję miłością.
I nie ukrywam tego.


PHO-BOS.


Nie dołączę do Waszego grona wzajemnej adoracji.
Nie rewanżuję się za ocenę chyba,że mnie pozytywnie czymś zaskoczysz i coś przyciągnie mój wzrok...
Co za szajs,że 13-latki z auto jak z nk mówią mi co i jak mam robic... no halo...?
opanujcie się,bo to zaczyna być żenujące.
Komentujcie i krytykujcie ile wlezie.... i tak to ze mnie spływa.
Aha! i to,że odpowiem na krytykę nieznaczy,że nie przyjmuję krytyki poprostu chcę nawiązać konwersację? Rozmowe jakaś czy coś... ?



Dziękuję za uwagę.




i uwielbiam przekontrastowane zdjęcia !!
tak jest !
O !


absolwentka PHO-BOS'u.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2306478
digarty106 komentarze1726 posty na forum0

komputer / sprzęt
e ... no to tutaj to ja myślę ,że to nie jest aż tak bardzo istotne,prawda .... no bo po co komu dobry sprzęt jak nie potrafi go wykorzystać,prawda... ? no i e... można mieć najbardziej kijowy itd sprzet a robić pro zdjęcia,więc ... no nie powiem.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~d3xx    05.11.2009 @16:37:28
No, jakieś normalne i ładne profilowe w końcu :P.
~Rachela24    05.11.2009 @14:53:14
cholercia ja sie ropzpisałam jak głupia na pół strony a tu nic ...wkurzyłam się.To teraz nie wiem czy jak cokolwiek napiszę to dojdzie ryczeć mi się chcę.
No cóż mogę rzec w tej sytuacji może spróbuję jeszcze raz.
Jagódko poprzednie profilowe było boskie ,wow wow wow .
Obecnie również piękne .Moja Ty całuje kochana
_______
i m good,i m gone..
~Rachela24    04.11.2009 @23:10:46
slonko ja nie wiem czy cos sie nie porabalo na DA wyslalam Tobie juz 2 wiadomosci i nie mam nic w wyslanych.kurde no... dostalas jakies ?
_______
i m good,i m gone..
~d3xx    31.10.2009 @18:38:49
Ale się poćpałaś na tym profilowyyym :D
~MijAmoto    29.10.2009 @22:02:09
dziĘki wiElkiE :D
~Rachela24    28.10.2009 @22:03:49
zaskakujesz nowymi pracami .Bombastycznie kochaniutka caluski i pozdrawiam
_______
i m good,i m gone..
~Rachela24    26.10.2009 @19:54:39
kochana Jagódka moja
_______
i m good,i m gone..
~d3xx    26.10.2009 @12:15:22
Właśnie nie, bo za mało u góry pokazane :P.
~d3xx    25.10.2009 @01:09:59
Jakie profilowe, hehehe :P.
~Rachela24    24.10.2009 @00:01:12
Raju profil wow Jagódeczko szalejesz bejbi.... dobranoc
_______
i m good,i m gone..
~Rachela24    19.10.2009 @22:49:18
moja Ty
_______
i m good,i m gone..
~d3xx    19.10.2009 @19:54:45
A w co tu nie wierzyć? :P
~Rachela24    18.10.2009 @22:05:01
Cudeńkie oczęta Ty masz moja droga i tak chciałabym je pod obiektyw ja i całą Ciebie cmoczki wielkie słoneczko
_______
i m good,i m gone..
~Kozakiewicz    18.10.2009 @20:10:14
Jagoda Co tam słychować u Ciebie?? :D
_______
Jeśli lubisz origami to zapraszam do mojej galerii
ORIGAMI :D:D:D

Nie dziękuj skomentuj
~Kozakiewicz    17.10.2009 @21:00:53
Po prostu byłem wkurzony na diga i dopiero teraz mi przeszło :D
_______
Jeśli lubisz origami to zapraszam do mojej galerii
ORIGAMI :D:D:D

Nie dziękuj skomentuj
~silvana7    14.10.2009 @20:16:11
_______
...
~Rachela24    14.10.2009 @16:09:52
bede oj bede
_______
i m good,i m gone..
~tobcia    10.10.2009 @16:01:39
Dzięki
~Rachela24    10.10.2009 @00:16:18
_______
i m good,i m gone..
~Rachela24    07.10.2009 @13:11:47
milego dnia
_______
i m good,i m gone..
~Rachela24    06.10.2009 @18:57:29
kochana kochana oczarowalas mnie tym profilowym .jak slodka malina
Nie slodz mi tak bo sie zaczerwienie
_______
i m good,i m gone..
~MijAmoto    05.10.2009 @13:15:49
aj dziękuje JadziU xD
ostatnio edytowane: 2009-10-05 13:16:09
~Inessa1991    28.09.2009 @18:33:47
kontrasty, kontrasty i jeszcze raz kontrasty... <3

~TomaszPutowski    27.09.2009 @22:59:25
Bo masz takie wielkie oczy!
_______
Pu&To
~przemek9800    27.09.2009 @19:33:15
to naprawdę zapraszam
_______
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 24 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt